“The customer experience is the next competitive battleground.”
Jerry Gregoire
De training Natuurlijk klantcontact is afgestemd op een ieder met klantcontact die zich nog verder wil ontwikkelen als vertrouwenspersoon. Die ziet, hoort en ervaart dat excellent klantcontact altijd voordelen biedt. Die beseft dat de klant de onderneming kan maken en breken. Die onderscheidend klantcontact omarmt en ook daarom zijn unieke onderscheidend vermogen, de kracht van menselijke communicatie wil ontdekken, uitbouwen, benutten en verhogen.
Waarom wil je Natuurlijk klantcontact hebben?
Welke contactvorm je ook hebt met jouw klant, per mail, telefonisch, skype, whatsapp of face-to-face, jij hebt altijd de mogelijkheid onderscheidend klantcontact te hebben. Natuurlijk klantcontact dat zorgt dat jouw klant jouw ambassadeur wordt. De training Natuurlijk klantcontact stelt je in staat jouw onderscheidend vermogen verder te ontwikkelen, de positieve impact van jouw klantcontact drastisch te verhogen en daarmee jouw talenten te benutten. Jouw klant zal door jou de concurrentie links laten liggen.
Wat ga je doen tijdens de training Natuurlijk Klantcontact?
De training is gebaseerd op onder andere het NLP communicatiemodel en de kennis van Robert Dilts, Virginia Satir, Steven Covey en Milton Erickson. Je krijgt, leert en begrijpt hierna communicatie mogelijkheden die jou tot de beste klantcontactpersoon maken. Je oefent met communiceren op het onbewuste niveau van de klant. Ook door de telefoon en via een beeldscherm. Je leert onbewuste communicatie voorkeurstijlen herkennen. Ook door de telefoon en vanaf een beeldscherm. Je leert jouw communicatie soepel en moeiteloos af te stemmen op de klant. Ook door de telefoon en via een beeldscherm. Je ervaart dat de inhoud, de boodschap, slechts 7% is van jouw communicatiekracht.
Hoe krijg ik oefening in Natuurlijk Klantcontact?
De training Natuurlijk klantcontact kent een aantal thema’s. De thema’s worden door elkaar heen behandeld. Dit bevordert het leerproces en de toepassing ervan in de dagelijkse praktijk. Natuurlijk zorgt het ook voor een leuke en prettige afwisseling van de aangeboden kennis en lering.
Wat als je deze training hebt doorlopen?
Stelt je eens voor, nu, op dit moment, dat jij datgene kunt realiseren wat voor jouw klant écht belangrijk is… Dat je reageert op de echte interne drijfveren en motivatoren van jouw klant. Dat je vragen hebt gesteld die je nog nooit hebt gesteld. Dat jouw klant antwoorden heeft gegeven op vragen die hij nog nooit heeft gehoord. Dat jouw klantcontact is gebaseerd op de kernwaarden en overtuigingen van de klant. En, dat jij je volledig bewust bent van jouw eigen communicatie. Dat jij op elke manier jouw boodschap succesvol overbrengt, in de natuurlijke taal en behoeften van jouw klant. Stel je voor, je wordt meester in klantcommunicatie. En daarmee meester in het samenstellen van echt onderscheidende gesprekken en adviezen. Kan het? Ja – door deze training.
Details Natuurlijk Klantcontact
Data: in overleg – incompany mogelijk
Tijd: in overleg 1 of 2 dagen van 9.30 uur tot 17.30 uur
Locatie: in overleg – incompany mogelijk
Deelnemers: minimaal 5 – maximaal 10
Standaardprijs: € 695,- ex btw per deelnemer voor 2 dagen
Meer weten of boeken ? Mail naar info@graci.nl of bel 06 – 51 05 99 49 of gebruik het contactformulier. Wij nemen contact op!
Trainer
Remko Grijm CFP® FFP FEA EHP. Remko is trainer, life coach, mindset booster en business consultant. Daarnaast is hij Certified Master Practitioner of NLP, Master Practitioner of Time Line Therapy™ and Certified Master Hypnotist. Internationaal erkend door de American Board of NLP, American Board of Hypnotherapy en de Time Line Therapy™ Association.